voorwaarden

Alle kleding is zorgvuldig gecontroleerd op vlekken, losse stiksels, slijtplekken of andere beschadigingen. Op de detailpagina’s is vermeld in welke staat het kledingstuk verkeert:

■■■■ in staat van nieuw
■■■□ lichte sporen van dragen te zien
■■□□ B-keus, eventueel zelf te restylen of te pimpen

Je paskamer in je huiskamer

Omdat kledingmaten nogal eens verschillen per merk kun je het beste niet alleen naar de kledingmaat kijken, maar afgaan op de uitgebreide maten op de detailpagina’s of op je zelf opgemeten lichaamsmaten. Om een goed passend kledingstuk te kopen zonder te passen kun je de uitgebreide maten die op de detailpagina bij elk kledingstuk staan vergelijken met die van een goed passend soortgelijk kledingstuk dat je al hebt. Let er wel op of de stof wel of niet elastisch is.

Wil je bestellen?

Als je vooraf nog vragen hebt, mag je me natuurlijk altijd even mailen. Je kunt de kleding bestellen via het winkelmandje, hierna reserveer ik je bestelling 14 dagen. Mocht je je bedenken, laat het me dan zo snel mogelijk even weten, het gebeurt namelijk nogal eens dat iemand belangstelling heeft voor een gereserveerd artikel. Als ik na 14 dagen nog geen betaling (of mailtje dat je betaling onderweg is) van je heb ontvangen haal ik de reservering er weer af.

Verzending

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Voor verzending kun je zelf kiezen tussen “goedkoopste optie” of voor “snelste optie”. Als je kiest voor “goedkoopste optie” wordt je bestelling via Sandd verstuurd als het door de brievenbus past (verzendkosten zijn 2,50 euro) of via UPS als je bestelling als pakketpost verstuurd moet worden (verzendkosten zijn 4 euro, het pakket wordt bezorgd bij een door jou gekozen UPS-afhaalpunt). Wanneer je kiest voor “snelste optie” wordt je bestelling met Track &Trace via PostNL verstuurd, afhankelijk van de grootte als brievenbuspakje (verzendkosten zijn 3,95 euro) of als pakketpost (verzendkosten zijn 6,50 euro). Meer informatie over bezorging via Sandd, UPS en PostNL vind je onder de bovenstaande links.

Voor zoekraken, schade, vertraging of diefstal van post na verzending is Dvina in geen enkel geval aansprakelijk. Je kunt je bestelling eventueel (tegen extra kosten) ook aangetekend laten verzenden met verzekering tegen beschadiging en verlies. Bestellingen vanaf 10 euro (excl. verzendkosten) of bestellingen die niet door de brievenbus passen (pakketpost) mag je ook komen ophalen in Amsterdam.

Niet goed = geld terug

Mocht de kleding toch niet passen of ben je om een andere reden niet tevreden over je aankoop, dan kun je het artikel -in overleg- binnen 5 dagen na ontvangst terugsturen (mits uiteraard wel in dezelfde staat als bij verzending naar jou toe) en krijg je je geld terug. Alle verzendkosten (portokosten plus kosten voor de envelop/verpakking; meestal 0,25 euro) zijn voor jouw rekening. Als de kleding niet voldoet aan de omschrijving (ik controleer alle kleding zorgvuldig op vlekken, gaten, slijtplekken of andere beschadigingen, maar ik kan natuurlijk wel eens een keertje iets over het hoofd zien), laat me dat dan alsjeblieft weten, binnen 5 dagen na ontvangst. In overleg kun je dan de kleding terugsturen en het volledige bedrag terug ontvangen, dus ook de verzendkosten.

En verder…

Dvina is in 2005 opgericht vanuit hobby en ideologie. De gehele winstopbrengst gaat naar het goede doel (Duchenne Parent Project).

Meer tweedehands kleding op het web:

tweedehands kleding startpagina
tweedehands startpagina