voorwaarden

Alle kleding is zorgvuldig gecontroleerd op vlekken, losse stiksels, slijtplekken of andere beschadigingen. Op de detailpagina’s is vermeld in welke staat het kledingstuk verkeert:

■■■■     in staat van nieuw
■■■□     lichte sporen van dragen te zien
■■□□     B-keus, eventueel zelf te restylen of te pimpen


Je paskamer in je huiskamer

Omdat kledingmaten nogal eens verschillen per merk kun je het beste niet alleen naar de kledingmaat kijken, maar afgaan op de uitgebreide maten op de detailpagina’s of op je zelf opgemeten lichaamsmaten. Om een goed passend kledingstuk te kopen zonder te passen kun je de uitgebreide maten die op de detailpagina bij elk kledingstuk staan vergelijken met die van een goed passend soortgelijk kledingstuk dat je al hebt. Let er wel op of de stof wel of niet elastisch is.

Wil je bestellen?

Als je vooraf nog vragen hebt, mag je me natuurlijk altijd even mailen. Je kunt de kleding bestellen via het winkelmandje, hierna reserveer ik je bestelling 14 dagen. Mocht je je bedenken, laat het me dan zo snel mogelijk even weten, het gebeurt namelijk nogal eens dat iemand belangstelling heeft voor een gereserveerd artikel. Als ik na 14 dagen nog geen betaling (of mailtje dat je betaling onderweg is) van je heb ontvangen haal ik de reservering er weer af.

Verzending

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn standaard 3,95 euro. Kleding die door de brievenbus past verzend ik via PostNL als brievenbuspakje met track & trace code. Bestellingen die niet door de brievenbus passen verzend ik via UPS. Je kunt je pakketje ophalen bij een afhaalpunt bij jou in de buurt. Mocht je je pakketje liever via PostNL thuis bezorgd krijgen, dan reken ik 2,50 extra voor de verzending. In dat geval mag je me even mailen. Ik kijk graag met je mee wat de meest voordelige manier van verzending is, zodat je optimaal waar krijgt voor je geld. Voor de envelop/verpakking reken ik niets, behalve wanneer je het artikel terugstuurt (zie “Niet goed = geld terug”).

Voor zoekraken, schade of diefstal van post na verzending is Dvina niet aansprakelijk. Je kunt je bestelling eventueel (tegen extra kosten) ook aangetekend laten verzenden met verzekering tegen beschadiging en verlies. Bestellingen vanaf 10 euro (excl. verzendkosten) of bestellingen die niet door de brievenbus passen (pakketpost) mag je ook komen passen en/of ophalen in Amsterdam.

Niet goed = geld terug

Mocht de kleding toch niet passen of ben je om een andere reden niet tevreden over je aankoop, dan kun je het artikel -in overleg- binnen 5 dagen na ontvangst terugsturen (mits uiteraard wel in dezelfde staat als bij verzending naar jou toe) en krijg je je geld terug. Alle verzendkosten (portokosten plus kosten voor de envelop/verpakking; meestal 0,25 euro) zijn voor jouw rekening. Als de kleding niet voldoet aan de omschrijving (ik controleer alle kleding zorgvuldig op vlekken, gaten, slijtplekken of andere beschadigingen, maar ik kan natuurlijk wel eens een keertje iets over het hoofd zien), laat me dat dan alsjeblieft weten, binnen 5 dagen na ontvangst. In overleg kun je dan de kleding terugsturen en het volledige bedrag terug ontvangen, dus ook de verzendkosten.

En verder…

Dvina is in 2005 opgericht vanuit hobby en ideologie. De gehele winstopbrengst gaat naar het goede doel, dat gekozen is door de inbrenger van de kleding.

Meer tweedehands kleding op het web:

tweedehands kleding startpagina
tweedehands startpagina

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *